Koszt wysyłki: od 10,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
rok wydania: 2023
autor: Krystyna Chałas • ks. Adam Maj • Krystyna Ostrowska • Anna Badora
ISBN: 978-83-67586-50-4
format: 170 x 240 (twarda oprawa)
ilość stron: 344
Z wielkim uznaniem należy przyjąć książkę pt. „Edukacja przez służbę przyszłych nauczycieli”, której autorami są wybitni naukowcy i nauczyciele akademiccy. Recenzowana książka jest wpisana w serię wydawniczą pt.: „Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim”, zainicjowaną i konsekwentnie prowadzoną przez p. prof. Krystynę Chałas. Już wcześniej ukazały się trzy tomy. Jestem przekonany, że niniejsza publikacja jest adresowana przede wszystkim do wykładowców i studentów pedagogiki uniwersytetów i uczelni katolickich. Władzom uczelni katolickich podpowiada wręcz rozwiązania, które powinny być obecne w ramach kształcenia studentów. Warto jednak podkreślić, że jest to też znakomite opracowanie dla władz, wykładowców i studentów uniwersytetów świeckich, ponieważ przedstawia zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej ważne zagadnienie służby w teorii i praktyce pedagogicznej w ogóle.
Fragmenty recenzji ks. prof. dra hab. Stanisława Dziekońskiego z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Recenzowana monografia jest dojrzałym i przemyślanym zaprezentowaniem poglądów i wyników twórczej aktywności nauczycieli akademickich i studentów tworzących wspólnotę. Wielowątkowe podejście zaprezentowane przez Autorów wynika z ujmowania problematyki w sposób interdyscyplinarny.
Autorom towarzyszy świadomość złożoności podjętej problematyki, ale także przekonanie o dużych możliwościach rozwojowych dydaktyki akademickiej współpracującej z innymi subdyscyplinami pedagogicznymi i naukami pomocniczymi oraz wykorzystującej osiągnięcia i doświadczenie zaangażowanych nauczycieli akademickich i twórczych studentów. W mojej ocenie zaprezentowane poglądy są nowatorskie, twórcze poznawczo, a nade wszystko interesujące. Jest to książka bardzo potrzebna nie tylko ze względu na jej walory teoretyczne, ale także z uwagi na jej wymowę prakseologiczno-pedeutologiczną oraz perspektywę dydaktyczną. Odbiorcami mogą być zarówno wytrawni badacze, jak i studenci oraz praktycy. Wszystko to razem czyni Edukację przez służbę przyszłych nauczycieli dojrzałą, pogłębioną teoretycznie i użyteczną dla praktyki.
Fragmenty recenzji prof. Uniwersytetu w Białymstoku dr hab. Anny Karpińskiej
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.