1 » 2 » Planowanie dydaktyczne w rozwoju nauczyciela edukacji ogólnotechnicznej (Elżbieta Mastalerz)3

Kontakt

Statystyka

  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 8
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 137941 klientów
Planowanie dydaktyczne w rozwoju nauczyciela edukacji ogólnotechnicznej (Elżbieta Mastalerz)

Planowanie dydaktyczne w rozwoju nauczyciela edukacji ogólnotechnicznej (Elżbieta Mastalerz)

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

autor: Elżbieta Mastalerz

ISBN: ISBN 978-83-64028-16-8

format: B5

ilość stron: 226

Cena: 26,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
W książce tej Autorka podjęła się analizy literatury pedagogicznej i opisu czynności praktycznych prowadzących kandydatów na  nauczycieli do nabycia umiejętności planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniami. Ten obszar przygotowania  nauczycieli poddany także weryfi kacji praktycznej w trakcie przeprowadzonych badań eksperymentalnych, stanowi ważne ogniwo w  kształceniu zawodowym nauczycieli, bowiem pozwala ujawnić poznaną teorię dydaktyczną w opracowaniu konkretnych dokumentów, oczekiwanych w praktyce szkolnej pracujących aktualnie nauczycieli szkół wszystkich szczebli.

Problematyka dotycząca dydaktycznego rozwoju nauczyciela budzi duże zainteresowanie, zwłaszcza w dobie „budowania”  społeczeństwa wiedzy, w aspekcie zachodzących procesów globalizacyjnych w tzw. cywilizacji informacyjnej. Dlatego podjęta problematyka jej naukowego rozwiązywania z punktu widzenia pedagogicznego jest aktualna i ważna, ponieważ w procesie edukacyjnym we współczesnej szkole nierzadko mamy do czynienia z chaosem dydaktycznym, w kontekście procedur kształcenia nauczycieli dla zróżnicowanych dziedzin nauki: matematyczno-przyrodniczych, humanistyczno-społecznych oraz profesjonalnej
sztuki. (…) autorka trafnie i z dużą dozą sprawności naukowo-badawczych, zarówno w obszarze opisanych i częściowo poddanych
analizie przesłanek teoretycznych oraz w sprawozdaniu z badań empirycznych, ankietowych i weryfi kujących koncentruje się przede wszystkim na oddziaływaniu planowania dydaktycznego w rozwoju nauczycieli edukacji ogólnotechnicznej.
(z recenzji prof. Kazimierza Wenty)

Autorce zależało, aby jej namysł nad problematyką stał się także przedmiotem dalszej dyskusji i poszukiwań badawczych, co wynika z przekonania, iż dokonane analizy nie pretendują do rozwiązań wyczerpujących. Uznaję, iż niektóre treści wnoszą nową wiedzę w teorię i praktykę związaną z opracowanym ciekawie i innowacyjnie zagadnieniem.
(z recenzji prof. Mirosława Kowalskiego)


Spis treści

Wstęp

Rozdział I
Kształcenie dydaktyczne nauczyciela wychowania technicznego – aktualne pytania i problemy

Rozdział II
Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej jako forma zapisu projektu działań nauczyciela edukacji ogólnotechnicznej

Rozdział III
Planowanie wymagań edukacyjnych

Rozdział IV
Konspekty i scenariusze lekcji – szczegółowy zapis projektu działań nauczyciela techniki

Rozdział V
Przygotowanie nauczycieli edukacji ogólnotechnicznej do planowania kontroli i oceny uczniów

Rozdział VI
Procedury ewaluacji planów pracy nauczyciela

Rozdział VII
Badania empiryczne nad kształtowaniem umiejętności planowania dydaktycznego wśród studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela

Literatura

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl