Strona główna » Pedagogika, psychologia » Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły, tom 2
Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły, tom 2
Nowość

Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły, tom 2

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 15,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 10,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 12,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

rok wydania: 2020

autor: Marta Buk-Cegiełka, Anna Badora

podtytuł: Nauczanie Jana Pawła II w procesie lekcyjnym

ISBN: 978-83-66812-00-0

format: 165 x 235

ilość stron: 252

Cena: 26,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Wczytując się w publikację należy stwierdzić, że mamy w każdej z jej czterech częściach do czynienia z intelektualną  uczciwością i doświadczeniem zdobytym przy uprawianiu nauki ludzi zajmujących się profesjonalnie dydaktyką na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. (…) Bez cienia wątpliwości stwierdzam, że każdy rozdział w recenzowanej publikacji posiada swoją mądrość, a nie tylko kompilacyjną wiedzę. Mądrość ta jest gwarantem ładu nie tylko w jednostce lekcyjnej, ale także w życiu
konkretnej jednostki ludzkiej jako ucznia czy też nauczyciela; a co za tym idzie, prowadzi do ładu społeczeństwa demokratycznego.
ks. dr hab. Adam Solak, prof. APS

Niewątpliwym walorem opracowania jest wskazanie sposobów zastosowania oraz ukazanie szczegółowej egzemplifikacji nauczania Papieża w procesie lekcyjnym. I w tym względzie recenzowana publikacja stanowić będzie bardzo użyteczne narzędzie dla nauczycieli, wychowawców czy katechetów.
dr hab. Alina Rynio

______________________________________

Spis treści
WSTĘP
I. NAUCZANIE JANA PAWŁA II W ASPEKCIE DYDAKTYKI SZKOLNEJ
1. Przedmiot dydaktyki szkolnej
2. Integracja nauczania-uczenia się z wychowaniem i autoformacją jako podstawowa strategia dydaktyczna Jana Pawła II
3. Specyfika metod dydaktycznych wskazywanych w nauczaniu Jana Pawła II

II. PRIORYTETOWE CELE WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE STAWIANE PRZEZ JANA PAWŁA II
1. Przestrzeń relacji osoby z Bogiem
2. Przestrzeń relacji osoby z własnym „ja”
3. Przestrzeń relacji osoby ze społeczeństwem
III. WZBOGACANIE PROGRAMÓW KSZTAŁCENIA TREŚCIAMI NAUCZANIA JANA PAWŁA II
1. Cele ogólne kształcenia wzbogacone nauczaniem Jana Pawła II w zakresie relacji: Ja wobec Boga i powołania chrześcijańskiego
2. Cele ogólne kształcenia wzbogacone nauczaniem Jana Pawła II w zakresie relacji: Ja wobec samego siebie
3. Cele ogólne kształcenia wzbogacone nauczaniem Jana Pawła II w zakresie relacji: Ja wobec drugiego człowieka, wspólnot, społeczeństwa
4. Cele ogólne kształcenia wzbogacone nauczaniem Jana Pawła II w zakresie relacji: Ja wobec świata
IV. SZCZEGÓŁOWA EGZEMPLIFIKACJA NAUCZANIA JANA PAWŁA II W PROCESIE LEKCYJNYM
1. Edukacja wczesnoszkolna
2. Klasy starsze szkoły podstawowej
3. Klasy szkół ponadpodstawowych

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA
INDEKS OSÓB
AUTORZY I WERSJI SCENARIUSZY
WYBORU CYTATÓW Z NAUCZANIA JANA PAWŁA II DOKONAŁY

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu