Strona główna » Pedagogika, psychologia » Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły
Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły
Nowość

Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 15,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 10,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 12,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

rok wydania: 2020

autor: Krystyna Chałas, ks. Adam Maj

ISBN: 978-83-66084-83-4

format: 165 x 240

ilość stron: 486

Cena: 40,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Głównym celem, pierwszego tomu, jest odpowiedź na pytanie: „W jaki sposób możliwe jest zgłębianie nauczania Jana Pawła II w procesie edukacji z zastosowaniem metody projektów?”. Realizacja powyższego celu sprowadza się do ukazania: istoty metody projektów, obiektywnej wartości pedagogii Jana Pawła II wyrażającej się strukturze treści, celach i zadaniach wychowawczo–dydaktycznych stawianych młodzieży, oczekiwanych osiągnięciach, pedagogicznych szansach oraz szczegółowej egzemplifikacji edukacji przez projekty w świetle nauczania Jana Pawła II.
W poszukiwaniu rozwiązania postawionego problemu zastosowano metodę analizy i syntezy literatury oraz projektowania dydaktycznego.
Analizie poddano literaturę dotyczącą metody projektów. Wynikiem tej analizy jest syntetyczne ujęcie edukacji przez projekty. Przedmiotem analiz było również nauczanie Jana Pawła II, zwłaszcza zawarte w encyklikach, adhortacjach, orędziach, listach, homiliach skierowanych do młodzieży. W wyniku tej analizy dokonano strukturalizacji treści nauczania, celów i osiągnięć wychowawczo-dydaktycznych oraz szans zgłębiania nauczania Jana Pawła II przez projekty edukacyjne.
Synteza wyników analiz tych dwóch obszarów zagadnień stała się podstawą do opracowania i ukazania szczegółowej egzemplifikacji edukacji przez projekty, jako drogi poznania i przyswojenia nauczania Jana Pawła II.

________________________________

Spis treści

WSTĘP

CZĘŚĆ I
TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI PRZEZ PROJEKTY W ŚWIETLE NAUCZANIA JANA PAWŁA II

I. EDUKACJA PRZEZ PROJEKTY – GENEZA I CHARAKTERYSTYKA
II. OBIEKTYWNA WARTOŚĆ PEDAGOGII JANA PAWŁA II
III. EDUKACJA PRZEZ PROJEKTY W ŚWIETLE NAUCZANIA JANA PAWŁA I

CZĘŚĆ II
PROJEKTY EDUKACYJNE

WPROWADZENIE
I. JA WOBEC BOGA I POWOŁANIA CHRZEŚCIJAŃSKIEGO
II. JA WOBEC SIEBIE
III. JA WOBEC DRUGIEGO CZŁOWIEKA
IV. JA WOBEC ŚWIATA

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
INDEKS OSÓB

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl