Strona główna1 » Pedagogika, psychologia2 » Edukacja i praca nauczyciela: ciągłość – zmiana – konteksty
Edukacja i praca nauczyciela: ciągłość – zmiana – konteksty

Edukacja i praca nauczyciela: ciągłość – zmiana – konteksty

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

rok wydania: 2017

redaktor: Joanna Madalińska-Michalak, Norbert G. Pikuła, Katarzyna Białoży

ISBN: 978-83-65432-87-2

format: B5 (160 x 230)

ilość stron: 272

Cena: 26,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Publikacja naukowa przygotowana pod redakcją Joanny Madalińskiej-Michalak, Norberta G. Pikuły, Katarzyny Białożyt pt. Edukacja i praca nauczyciela: ciągłość – zmiana – konteksty jest wartościowa poznawczo, a podjęta w niej problematyka lokuje ją w nurcie współczesnej pedeutologii. Zamieszczone artykuły wnoszą nowe treści zarówno do wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej, poszerzają zakres propozycji dla modyfikacji systemu kształcenia nauczycieli, uzyskiwania kwalifikacji niezbędnych z perspektywy ich funkcjonowania we współczesnej szkole, a także ich rozwoju, awansu zawodowego. Należy również podkreślić przydatność książki, dającą podstawę do sformułowania i wdrożenia działań innowacyjnych oraz naprawczych np. w odniesieniu do procesu kształcenia nauczycieli oraz doskonalenia zawodowego.

Z recenzji dr hab. Joanny M. Łukasik, prof. UP
____________________________________


Spis treści

Wstęp

Edukacja i praca nauczyciela a ciągłość i zmiana – konteksty teoretyczno-metodologiczne
Wanda Maria Dróżka
   Współzależność jako kategoria funkcjonowania zawodowego nauczyciela (wprowadzenie do dyskusji)
Joanna Madalińska-Michalak
   Filary pracy a kompetencje nauczyciela
Inetta Nowosad
   O komplementarności ciągłości i zmiany w poznawaniu rzeczywistości oświatowej nauczyciela
Agata Cudowska
   Rola nauczyciela w zmianie oświatowej
Jolanta Szempruch
   Wyzwania i perspektywy pracy nauczyciela wobec przemian współczesnego świata
Karina Banasik, Zuzanna Zbróg
   Nauczyciel XXI wieku – o kontekstach edukacji międzykulturowej
Adam Ligęza
   Praca nauczyciela źródłem sensu życia

Edukacja i praca nauczyciela a ciągłość i zmiana – konteksty empiryczne
Joanna Ludwika Pękala
   Etos współczesnych nauczycieli – trwałość i zmiana
Elżbieta Egierska
   Satysfakcja zawodowa początkujących nauczycieli
Marcin Rojek
   Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli w kontekście miejsca pracy
Norbert G. Pikuła, Katarzyna Białożyt
   Edukacja całożyciowa – z perspektywy emerytowanych nauczycieli
Marta Kowalczuk-Walędziak
   Użyteczność pracy magisterskiej w procesie kształcenia nauczycieli. (Nie)wykorzystany potencjał?
Stefan T. Kwiatkowski
   Kształcenie społeczno-emocjonalne uczniów i nauczycieli w kontekście problematyki migracji
Aleksandra Tłuściak-Deliowska
   Nauczyciel jako architekt doświadczeń społecznych uczniów w klasie szkolnej
Joanna Wierzejska
   Proaktywność pedagogów szkolnych a ich poczucie sprawowania kontroli w sytuacji pracy

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl